Utolsó kommentek

  • Comandante en Jefe: Hát igen, mi ennek utánaolvastunk, úgyhogy kihagytuk a követséges mókát. Persze nekünk egyszerűbb ... (2016.01.06. 17:42) Kanossza
  • Comandante en Jefe: @Eino81: Szerintem azért, mert önmagában a prágai reptér utasai kevesen vannak egy metróhoz (jó d... (2015.04.11. 08:01) Bumli: Hegyek alatt, völgyek alatt
  • igi1: Ez ugyanolyan mint a nagy hadron ütköztető csak nem lehet érteni hogy ez egy metró!? (2015.04.09. 14:03) Bumli: Hegyek alatt, völgyek alatt
  • igi1: Ronda és semmilyen legalább vmi színt vittek volna bele... Jó még a némi zöld is segít vmit Az ... (2015.04.09. 13:57) Bumli: Hegyek alatt, völgyek alatt
  • Eino81: Hogy miért Motol felé vitték, azt nem értettük, ha nem kanyarodik le délre, egyenesen elmehettek v... (2015.04.09. 13:39) Bumli: Hegyek alatt, völgyek alatt
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Comandante en Jefe: Hát igen, mi ennek utánaolvastunk, úgyhogy kihagytuk a követséges mókát. Persze nekünk egyszerűbb ... (2016.01.06. 17:42) Kanossza
  • Comandante en Jefe: @Eino81: Szerintem azért, mert önmagában a prágai reptér utasai kevesen vannak egy metróhoz (jó d... (2015.04.11. 08:01) Bumli: Hegyek alatt, völgyek alatt
  • bvb09: Vannak jogos (Geneva) és ésszerűtlen kifogásai a posztolónak. A nyelvünk már csak olyan, hogy beép... (2014.09.02. 09:50) Angol-magyar for Dummies
  • belac++: Alfa137: első tipped a detektálási módra korrekt. Itt egy cikk, ami kicsit többet leír erről a dol... (2014.02.15. 10:28) Repül az antihidrogén, ki tudja hol áll meg... @ CERN
  • ptarjan: Találok ám párhuzamokat a tudománybeli pályázati rendszerrel, publish or perish, stb... Egészen od... (2014.02.10. 16:41) A Dal...

(Nem)lokális emberek

Az életről,
a világmindenségről,
meg mindenről

Címkék

3in1 (3) abszurd (12) anglia (3) angol (4) antianyag (1) apple (3) atom (2) ausztria (8) bamako (1) bank (1) beautiful south (1) bécs (7) bill bryson (1) bkv (7) blog (1) bonn (1) boston (1) bringa (3) britpop (1) brookhaven (1) budapest (15) bumli (10) cern (6) CERN (1) csehország (1) csirke (1) danubius (1) debrecen (1) demszky (2) diehappy evangéliuma (1) egészségügy (2) élet (10) előrehozott választás (1) emacs (9) észak balkán (1) eurovízió (1) fénysebesség (1) fika (2) film (5) fizika (10) foci (1) fordítás (3) fotó (2) fraktál (1) franciaország (1) függővasút (1) gasztronómia (3) gazdaság (2) genf (5) gitár (3) google (2) gyurcsány (1) hejesírás (3) hellókarácsony (2) Higgs (1) hír (1) hivatal (1) hollandia (1) homár (8) hulyek (2) hulyeseg (3) humor (10) index (1) indián (1) internet (4) interplanetaris (1) ital (2) itunes (1) japán (3) kelet (1) kelet ausztria (1) koldus (1) költészet (3) koncert (3) konyhazoom (1) könyv (4) közlekedés (37) krassó (1) kritika (3) kvark gluon plazma (2) labdarúgás (1) latex (1) legenda (1) lengyelország (1) lenovo (1) LHC (1) lhc (2) linux (7) mac (4) madár (1) magyar (4) magyarország (44) magyar október párt (1) malév (2) matematika (2) máv (7) metallica (1) metró (8) mezőgazdaság (1) microsoft (2) Mike Stern (1) mikor lesz végre előrehozott választás? (1) MTV (1) munka (3) nagy britannia (2) naprendszer (1) németország (2) népszavazás (2) neutrínó (1) nobel (3) notes from a big country (1) nyelv (5) oktatás (3) open access (1) open stage székelylend (1) Oy Noz (1) pápa (1) pc (2) pedagogia (1) penzugyek (3) perfect fluid (1) politika (19) posta (2) prága (2) presentation (1) programajánló (1) rádió (1) reform (2) reklám (1) rendszerváltás (1) repülés (14) részecskék (1) sajt (1) sci fi (1) sláger (1) stefan (1) suse (1) szakszervezet (1) számítástechnika (22) szeged (1) sztrájk (5) tech (5) teherautó (1) tej (1) télapó (2) telefon (1) természet (2) thaiföld (1) troli (2) tudomány (11) tűz (1) tv (3) ubuntu (3) újságírás (2) ukrajna (1) upc (1) uránia (1) usa (12) utazás (8) választás (1) vallás (5) válság (1) vasút (14) vélemény (2) vidék (2) világbajnok (1) villamos (3) vitorlázórepülés (1) web2 (1) word (2) zene (18) Címkefelhő

LiBerti pár fotója

Luke Skywalker

2007.10.04. 18:49 | bela++ | 2 komment

Luke Skywalker a nevem. Magyarországon születtem, a Föld nevű bolygón, mely egy messzi-messzi galaxisban van. Akár hiszed akár nem, de én mentem meg a Világot.

Van fénykardom, mely hihetetlen energiával rendelkezik. De mindez smafu ahhoz képest, hogy velem van az Erő! Bizony... Most látom a szemeden, hogy nem hiszel nekem. Azt kérded hogy miért pont én? Azt mondod, hogy Magyarország olyan kicsi ország? Miért pont onnan jönnék? Obi van Kenobira mondom, most kicsit felidegeltél, de ez nem a te hibád..... Figyeljéé és tanuljáá, mert most mesélek neked Magyarországról.

Rögtön azzal kezdem, hogy mi Ázsiából jöttünk, ezért természetes, hogy tudok karatézni és kungfuzni. A véremben van. Mellesleg ezért már kapásból kiválasztott lennék. Bárkivel kiállok. Szóval mondom neked, hogy mi már ezer éve itt élünk, és ezért senki nem köcsögösködhet velünk csak úgy. Nekünk itt Európában...illetve mostmár Európai Únióban vannak ezeréves jogaink. Ha valakinek ez nem tetszik, akkor eltakarodhat. Megmondom neked a frankót, cimbi: mi Európa szive vagyunk, mindig számolniuk kellett velünk a többi országnak, akármit csináltak is. Ja, és a törököket is mi állítottuk meg. Hát ki más? Persze ez már régen volt. De látod mostmár ugye, hogy én, mint magyargyerek nagyon kemény ősöktől származom. Ezért vagyok én is kemény. De ne....kérlek ne szakíts félbe!

És hozol nekem egy kólát! Na azé'... A lényeg az egészben, hogy azért Magyarországról kell legyen a kiválasztott, mert minket mindig elnyomtak, érted? Akit elnyomnak az lesz a legkeményebb! Elnyomott minket a török, osztrák, német, ruszki, most meg majd én nyomok le mindenkit, vazze! Majd figyeljé'! Most látom a szemeden, hogy azt akarod megkérdezni, hogy jobb oldali vagyok-e vagy baloldali. Hát én erre aszondom, hogy az Erő velem van. Na? Erre nem számitottál, mi?? Mikor a falumba csodát tettem, mert megmentettem a Riskát az istállótűzből, akkor éreztem, hogy velem van először. És látta a polgármester is. Olyan körbepörgő rugással pattintottam le a poroltót a falról, hogy még én is meglepődtem... Azóta a falumba mindenki tudja, hogy velem az Erő, és senki nem kételkedik benne, hogy én is sztár leszek. Na, de nem olyan sztár, mint a mi sztárocskáink, akik a szennylapokban díszelegnek, hanem olyan sztár, aki majd Hollywoodban lesz istencsászár!

Hogy miért pont a Luke Skywalker művésznevet válaszottam? Nem értem a kérdést. Ez az igazi nevem. Mutassak igazolványt? Minek? Miért hazudnék? Én nem vagyok olyan hazudós, mint a politikusok. Jaaj, ne is említsük a politikát, mert borsódzik a hátam! Azok lopnak, csalnak, hazudnak, és még mosolyognak és kioktatnak is mellé. Vagy komoly arcot vágnak, mintha olyan nagyon vágna az eszük, pedig mindenki tudja a falumba, hogy ők is csak emberek, és attól nem fognak hű de kemény gyerekek lenni, mert el tudnak lopni milliárdokat. Szakemberek, ugyanmár...ha-ha-ha! Lopni a kutyám is szokott a konyhából. Ja, meg jönnek ezekkel az ideológiákkal. Hát az eszem megáll... hagyjuk a politikát, mert kinyílik a fénykard a zsebembe! Hogy is mondja a szomszéd, a Viktor? Ezek itt mind "kocsma-politikusok". Ugyanazt csinálják, mint Feriék a helyi kocsmába: dumálnak, isznak, aztán kicsit indulatosabban dumálnak, kicsit meg akarják menteni a világot, aztán meg hajnalban hazamennek és semmi nem változik. Az egyetlen különbség csak, hogy szegény Feriék kezei között nem folyik át annyi pénz...hanem inkább sör, de az rengeteg!

Szóval aszondod, hogy van olyan, hogy Csillagok háborúja? Hógy is ne, persze! Magyarországon két csillag harcol egymással, és ez megy már rég... ők a csillagharcosok. Én nem vagyok csillagharcos, én a kiválasztott vagyok! A csillagharcosok olyanok mint a sztárok, mert csak magukkal vannak elfoglalva. De én megmentem a világot tőlük! Megmentem a népet. Hogy hogy fogom csinálni? Hát most azt hiszed, hogy zavarba hoztál, mi? Óóó, ki van ez találva már rég itt a fejembe. Csak annyi kell, hogy még egy pár évet lehúzok a gyárba, aztán meghódítom Hollywood-ot és visszatérek, és mindenki majd látja, hogy én kellek a népnek. Mint Robin Húd! Érted már??

Na, mára elég lesz ennyi, most megyek a kocsmába, mert beszédem van Ferivel...majd jövőhéten folytatjuk. Ja, és az erő legyen veled, cimbora!

A bejegyzés trackback címe:

https://local.blog.hu/api/trackback/id/tr20186198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DieHappy · http://local.blog.hu 2007.10.05. 22:51:03

Most végre írásban volt veled az Erő bela++, nem csak a kocsmaasztali alkoholittas hangodban!
süti beállítások módosítása